Γενικός Διευθυντής: Ιωάννης Καμπούρης

ioannis kabourisΑισθάνομαι πραγματικά προνομιούχος που γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ίμβρο, και ξεκίνησα το σχολείο στην Κωνσταντινούπολη, από όπου συνέχισα στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο τμήμα της Φιλολογίας.

Αυτό μου έδωσε την ευκαιρία όχι μόνο να λάβω μόρφωση υψηλού επιπέδου και να διδαχτώ από καταπληκτικούς δασκάλους, αλλά και να συνειδητοποιήσω τον κεντρικό ρόλο που διαδραματίζει ο θεσμός της εκπαίδευσης για το μέλλον μιας κοινωνίας. Και πολύ περισσότερο της ελληνικής κοινωνίας.

Όλοι αυτοί οι παράγοντες επηρέασαν την απόφασή μου να ασχοληθώ με το συναρπαστικό εκείνο ερώτημα που διατρέχει ολόκληρη την εκπαίδευση και απασχολεί καθημερινά όλους τους εκπαιδευτικούς «Πώς να διδάξεις ένα νέο παιδί;» «Πώς να του μεταδώσεις τη γνώση με τρόπο αποδοτικό;»  Στη συνέχεια οι εξελίξεις ήταν ραγδαίες.

Δημιούργησα το δικό μου φροντιστήριο και μαζί με τους συνεργάτες μου είχαμε την τύχη να παρατηρούμε καθημερινά την προσπάθεια και την αγωνία των μαθητών μας (που τους θεωρούσαμε πλέον παιδιά μας) να κατακτήσουν τη γνώση, να ανοίξουν ένα δικό τους δρόμο, να κτίσουν το μέλλον τους. Από τότε αυτή η προσπάθεια ενός νέου ανθρώπου  εξακολουθεί να μας εντυπωσιάζει και να μας προκαλεί σεβασμό. Κυρίως, όμως, μας προκαλεί  αυτή την αίσθηση της ευθύνης που μόνο ένας δάσκαλος μπορεί (ή έχει την τύχη) να νιώσει.

Για παραπάνω από 30 χρόνια βρισκόμαστε σταθερά δίπλα στους νέους μας. Υπάρχει καλύτερη θέση από αυτή;

Καθηγητές

Αυτό που χρειάζεται κάθε μαθητής είναι ένας έμπειρος καθηγητής που θα «βρίσκεται πάντα εκεί», δίνοντάς του  εφόδια και προσφέροντάς του διδακτικές εμπειρίες. 

Στο πλαίσιο αυτό ο ρόλος των εκπαιδευτικών μας είναι πολλαπλός.

Επιδιώκουμε να μεταδώσουμε στο μαθητή αυτή την αίσθηση της ασφάλειας που προέρχεται από τη βαθιά κατανόηση του διδακτικού αντικειμένου και την επίλυση όλων των αποριών. Πιστεύουμε ότι καμιά ερώτηση δεν είναι «αστεία», κανένα αίτημα δεν είναι τυχαίο όταν ο υποψήφιος προσπαθεί να κατακτήσει την ύλη.

Θεωρούμε, παράλληλα, ότι εκτός από την επιστημονική επάρκεια που εγγυάται την αξιοπιστία των γνώσεων, απαραίτητη για έναν εκπαιδευτικό είναι και η παιδαγωγική διαχείριση της τάξης αλλά και κάθε ξεχωριστού μέλους της.

Είναι σημαντικό για τον έφηβο να γνωρίζει ότι «ο δικός του καθηγητής» μεριμνά για την εξέλιξη και την πρόοδο που σημειώνει. Είναι σημαντικό για τον έφηβο να νιώθει ότι κάποιος συμμερίζεται την προσπάθειά του.

Γνωρίζουμε καλά ότι, πρώτα απ’ όλα, η εκπαίδευση είναι, τελικά, μια πράξη εμπιστοσύνης.

Ένα καλό μυαλό και μια καλή καρδιά είναι πάντα ένας εξαιρετικός συνδυασμός

Νέλσον Μαντέλα

Διοικητικό προσωπικό

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει στην κρισιμότητα του ρόλου που αναλαμβάνει το διοικητικό μας προσωπικό. Είναι σε θέση να διασφαλίζει τις συνθήκες εκείνες που επιτρέπουν την απρόσκοπτη άσκηση του εκπαιδευτικού μας έργου. Τα στελέχη του ενημερώνουν, συντονίζουν, καθοδηγούν μαθητές και γονείς με ευθύνη, σεβασμό και καλή διάθεση.