ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΜΟΓΕΝΩΝ

«Κάνουμε τη διαφορά» στην εκπαιδευτική πορεία των Ελλήνων μαθητών του εξωτερικού που μπαίνουν στην τάξη μας.

Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ

…με Μέθοδο

Μέθοδος συνεργασίας σε ολιγομελείς ομάδες 2 μαθητών ή εξατομικευμένη προετοιμασία.
Ο μαθητής διδάσκεται, εξετάζεται, έχει στη διάθεσή του όλα τα εκπαιδευτικά εργαλεία.

...με Συμβουλευτική

Εφαρμόζουμε:

  • διαγνωστικά τεστ γνώσεων, τεστ μαθησιακού τύπου
  • τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού
  • συμβουλευτική διαχείρισης άγχους

...με Καθηγητές

Στο Σύγχρονο ο μαθητής γνωρίζει ότι  Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ αφουγκράζεται τα όνειρά του, μεριμνά για τις απορίες του, επιδιώκει την εξέλιξή του.

ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

…με βιβλία & εκπαιδευτικό υλικό

Επικαιροποιημένα και προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων.

…με Συνεργασία με τους γονείς

Η ενεργή συνεργασία γονέων και καθηγητών του φροντιστηρίου είναι σημαντικός παράγοντας όχι μόνο για την μαθησιακή εξέλιξη του μαθητή αλλά και για την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς του.

...με Επιτυχίες

Οι μαθητές του Συγχρόνου άγγιξαν την κορυφή και πέρασαν πρώτοι στη σχολή τους.

ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ίμβρο, ξεκίνησα το σχολείο στην Κωνσταντινούπολη, από όπου συνέχισα στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο τμήμα της Φιλολογίας.

Το γεγονός αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να λάβω μόρφωση υψηλού επιπέδου και να διδαχτώ από καταπληκτικούς δασκάλους.

Δημιούργησα το δικό μου φροντιστήριο και μαζί με τους συνεργάτες μου είχαμε την τύχη να παρατηρούμε καθημερινά την προσπάθεια και την αγωνία των μαθητών μας (που τους θεωρούσαμε πλέον παιδιά μας) να κατακτήσουν τη γνώση, να ανοίξουν δικό τους δρόμο, να κτίσουν το μέλλον τους. Από τότε αυτή η προσπάθεια ενός νέου ανθρώπου  εξακολουθεί να μας εντυπωσιάζει και να μας προκαλεί σεβασμό. Κυρίως, όμως, εμένα μου προκαλεί  αυτή την αίσθηση της ευθύνης που μόνο ένας δάσκαλος μπορεί (ή έχει την τύχη) να νιώσει. Μια αίσθηση αυξημένης ευθύνης έναντι των Ελλήνων μαθητών του εξωτερικού για μια στοχευμένη προετοιμασία που θα δημιουργήσει δυναμική επιτυχίας.

“Γιατί το ονειρεύτηκα ως παιδί,
το χρειάστηκα ως υποψήφιος,
προσπαθώ να το υλοποιήσω ως  εκπαιδευτικός”

Γ. Καμπούρης

Γενικός Διευθυντής

ΕΓΓΡΑΦΗ

ΠΡΟΕΓΓΡΑΦΗ

Φροντιστήρια
Αγ. Παρασκευής
Παλλήνης
Περιστερίου
Γλυκών Νερών

Ομογενείς